vineri, 26 iunie 2009

Rugaciunea catre Ingerul Pazitor,

O, Sfinte Ingere, Pazitorul si acoperitorul meu cel bun! Cu inma zdrobita si cu suflet indurerat stau inaintea ta si ma rog: auzi-ma pe mine, pacatosul orb al lui Dumnezeu, care au plans mult si cu lacrimi amare strig: sa nu pomenesti faradelegile si nedreptatile cu care eu, ticalosul, te manii in toata ziua si in tot ceasul, savarsind fapte murdare in fata Ziditorului meu Dumnezeu. Fii mie milostiv si nu te departa de mine, spurcatul, pana va veni vremea sfarsitului meu. Trezeste-ma din somnul pacatului si ajuta-ma cu rugaciunile tale sa-mi petrec fara prihana cealalta vreme a vietii mele si sa fac roade vrednice de pocainta, pazeste-ma de caderile in pacate de moarte, ca sa nu pier in deznadejde si sa nu se bucure vrasmasul de pierzarea mea. Stiu cu adevarat si cu gura marturisesc ca nu este nimeni ca tine, sfinte Ingere, prieten si inainte-statator, aparator si biruitor. Stand in fata Prestolului dumnezeiesc, roaga-te pentru mine, netrebnicul si decat toti mai pacatosul, ca sa nu-mi ia sufletul in ziua cand nu ma astept si in ceasul cand savarsesc cele rele. Ci stai inainte, rugand pe Preamilostivul Dumnezeu si Domn sa-mi ierte pacatele pe care le-am facut in viata mea cu fapta, cu cuvantul si cu toate simturile mele; si cu judecatile pe care le stie sa ma mantuiasca; sa ma pedepseasca aici dupa negraita Sa mil, dar sa nu ma vedeasca la dreapta Judecata si sa nu ma dea chinurilor vesnice. Sa ma invredniceasca sa duc roada de multa pocainta, ca sa primescc cu vrednicie Dunezeiasca Impartasanie. Pentru aceasta mai vartos ma rog si un asemenea dar cu toata osardia doresc. Iar in infricosatul ceas al mortii sa fii langa mine, bunul meu Pazitor, alungandu-i pe intunecatii demoni care vor veni sa infricoseze cutremuratul meu suflet. Apara-ma de cursele lor cand va fi sa trec prin vamile vazduhului pentru ca, pazit de tine, fara durere sa ajun in Raiul, celdorit de mine, unde fetele Sfintilor si ale Cerestilor Puteri lauda Preacinstitul si Preaslavitul Nume in Treime marit a lui Dumnezeu, al Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh, Caruia I se cuvine cinstea si inchinaciunea in vecii vecilor. Amin! http://www.youtube.com/watch?v=NowKN1fu1W4

Un comentariu:

O NOUA VIATA spunea...

O alta rugaciune catre inger....cu multe pupicele pt ingerasul tau drag....

Doamne ajuta!


Înger, Îngerasul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu

Roaga-te lui Dumnezeu pentru sufletelul meu,

Totdeauna fii cu mine si ma-nvata sa fac bine,

Eu sunt mic, Tu fa-ma mare, eu sunt slab, Tu fa-ma tare

În tot locul ma însoteste si de rele ma pazeste,

Totdeauna zi si noapte, pâna-n ceasul cel de moarte

Sa ma curat de pacate, Îngeras, trezeste-ma!

Cruce, ocroteste-ma! Doamne, mântuieste-ma!

Lumea noastra deci, în care cei mai multi au doar înfrângeri,

Plina este în toata clipa de Dumnezeiestii Îngeri.

Si îndeplinind porunca de la Dumnezeu Prea Sfântul,

Unii dintre ei se-arata ca sa-i vada si Pamântul.

Însa mii si milioane nevazuti ramân mereu,

Stând pe oameni sa-i învete vrerile lui Dumnezeu.

Ei se-arata numai celor miruiti din Slavi Divine,

Care n-au venit pe lume sa traiasca pentru sine.

Ci venit-au cu menirea de la Dumnezeu Prea Înaltul,

Lepadându-se de sine sa traiasca pentru altul.

Fiecarui stau de veghe câte unul zi si noapte,

Si ferice este acela care prinde-ale lui fapte

Ei tes haine de lumina fiecaruia s-o poarte,

Pe pamânt traindu-si viata cum si dincolo de moarte.

Haine în care straluci-vom întru vesnicia vietii

Precum stelele straluce, pâna-n zorii diminetii.

Doamne, da-mi spre ocrotire un Înger sfânt, Trimis Ceresc

Ca sub a lui aripa sfânta în pace sa ma odihnesc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Îngeras, coboara lin, lânga patul meu,

Somn usor tu sa-mi aduci de la Dumnezeu.

Sa adorm pe bratul tau, dulce, dragastos

Pâna-n zori, când m-oi trezi dintr-un vis frumos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Înger, Îngerasul meu, Tu pazeste-ma de rau, si du-ma la Dumnezeu!

Când seara tu te rogi copile, alaturi de maicuta ta,

În jurul tau stau Îngerasii, chiar daca tu nu-i poti vedea.

Când cânti cântarile frumoase ce Tatalui Ceresc ii plac,

Cu tine cânta Îngerasii si închinaciuni cu tine fac.

Ce fericiti sunt Îngerasii când tu esti bun si silitor

Când cânti si când te rogi fierbinte ce mare-i bucuria lor.

Dar cât de mult se întristeaza când nu te rogi si nu esti bun,

Atunci se duc plângând la Domnul si toate cu durere-i spun.

O, nu-ntrista pe Îngerasii ce vin cu drag in jurul tau,

Ci cheama-i sa-ti îndrume pasii sa fii mai bun, mai bun, mereu.

Lumea lor de nu se vede nu înseamna ca ea nu e,

Nici mireasma nu se vede dar din flori ea totusi suie.

Chiar asa e si cu lumea Îngerilor pe pamânt

Ochii nostri nu vad Îngeri, printre noi, însa ei sunt!

Fiecare om în lume, fiecare ins mereu,

Sta sub veghea ce i-o poarta Îngerul lui Dumnezeu

Amin.