miercuri, 20 august 2008

Un comentariu:

O NOUA VIATA spunea...

Doamneeee ce ingeras aveti, il pupic dulce...

Sper sa fie inocent toata viata lui...inima sa va fie plina de dragoste si implinire...si dati-mi voie sa va dedic cateva versuri scrise de mine despre ingerasi:

hai la ingerii ce te chem
ca sa afli a lor iubire
nu sta aici in blestem
du-te la al lor vesnicie.

E inger si doarme linisitit
Ma asteapta sa-i murmur un bun venit,
Stelele sunt tot mai numeroase
Si somnul lui mai adanc si cu vise sfinte si luminate....

Inger sfant si bun, vino si la mine cand inima-mi ti-o cant...

Gandindu-ne la tine in albastrele seri
Te imploram sa cobori din cer,
Inimile sa ni le unesti
Si iubirea noastra s-o implinesti...

El copilul, este viu
Cu ochii plini de sclipire,
Privirea nostra ne-o scoate din pustiu
Si sufletul ni-l scalda in iubire...

Mi-l doream si in vis il visam
Dar fara el pustietatea o simteam,
Timpul in iubire il masuram
In sufletul meu il asteptam.

Lasa-l doamne la mine ca sa vina
Ochii goi sa mi-i anime,
Viata s-o preschimbe in iubire
Fericirea intr-o bolta senina...(Rugaciunea viitorilor tatici)

L-am atins, m-a imbratisat
L-am privit si mi-a zambit,
Era ieri, azi l-am visat
Si tot il astept la nesfarsit...(oare a fost al meu, sau a fost doar un vis???)